24 november, 2006

Ikke et øje tørt...

Sidste arbejdsdag her i Hong Kong, hvilket betyder at jeg netop har taget hul på den allersidste middagspause før turen går til Guangzhou i Kina mandag morgen.

Øv bøv og en masse andre sure opstød - det ville nu være helt OK med lidt længere tid her i byen, men det bliver nu nok også ret så spændende at se andre steder.

I dag er der en måned til Juleaften, hvilket betyder at der kun er 3 uger til vi tager til Singapore på Juleferie, hvilket igen betyder at der i skrivende stund nøjagtig er 820 timer og 45 minutter til vi lander i Billund. For dem der rigtig længes efter os, så kan I begynde at tælle sekunder, og når I kommer til 2.954.700 , så er vi netop landet.

God fornøjelse med nedtællingen. Vi skrives ved i Kina!

-Søren

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvad biller i jer ind? Sætte et billede af en baby på? Så tror man lige at i venter jer.... Men i skrev jo heller ikke at i ikke venter jer, så..... Jeg ville bare lige give lyd fra mig, det fik jeg jo en balde for ikke at have gjort tidligere. Men godt at høre at i har det godt. Her er alt ved det gamle... louise ligger og sover på sofaen og jeg sidder og laver lektier og ser fjernsyn.

Hyg jer og vi ses til nytår.... jeg vil gerne om i kunne tage en kæmpe raket med hjem til mig!??! vil i ikke nok.

Mange hilsner Schleppegrellsgade

Søren From sagde ...

Hej Schleppegrellsgade!

Raketten skal jeg nok se efter, men det kan godt være det kun bliver til et par kinesere istedet for ;-)

Godt at høre at alt er vel i Aalborg, og at alt er ved det gamle. Vi glæder os til at se Jer igen! Hils den sovende kone.